skrivutmaning

En författarblogg om att skriva. Tips och trix blandat med drömmar om att bli författare. Ni får vara med när jag kämpar med att skriva min första bok.

Vem jag är

Publicerad 2013-12-30 16:19:00 i Författardrömmar, Övrigt,

Jag är en 23 årig tjej med livlig fantasi och massa idéer i huvudet.
Jag har kommer från ett litet samhälle på ca 10000 invånare som heter Tibro. Det ligger i Västra Götaland det är inte många som känner till det så jag brukar förklara att det ligger utanför Skövde. Vet du inte var Skövde ligger så är det ingen idé att fortsätta förklara. 
 
 
 
 
En stor bild på mig själv fick det bli så ni vet hur jag ser ut

Nu har jag dock flyttat till Stockholm och det vet ju alla var det ligger. I huvudstaden jobbar jag i tv-branschen som redigerare sen 2 år tillbaka. Det är en tuff men kreativ bransch. Det är inte helt lätt att få jobb men jag tycker det är kul. Jag vet att det är vad jag vill jobba med så jag tänker inte ge upp. Kanske bara om min dröm om att bli författare skulle slå in. Då skulle jag ju hellre vilja arbeta som författare såklart.
Men nu är det en hobby och skriva gör jag bara på fritiden. Det gäller att ta sig tid att skriva om man ska få ihop hel en bok. Får se hur jag ska balansera livet under detta projekt som jag kallar min skrivutmaning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Jag drömmer om att bli författare och i denna blogg kan ni läsa om hur jag går tillväga och kämpar för att nå mitt mål

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela