skrivutmaning

En författarblogg om att skriva. Tips och trix blandat med drömmar om att bli författare. Ni får vara med när jag kämpar med att skriva min första bok.

Jobb

Publicerad 2014-04-01 16:22:00 i Författardrömmar, Övrigt,

Mycket jobb och lite skrivning. Min projektanställning blev förlängd så jag fick jobba några veckor mer än jag räknat med. Det är så klart jättekul för jag vill ju självklart jobba och tjäna pengar.
Arbetet har dock gått ut över mitt skrivande. Har inte alls hunnit skriva lika mycket som jag tänkt. Är fast på kapitel 3 och måste verkligen lägga ner tid på att skriva klart det. Tyvärr räcker inte tiden alltid till.
Just nu jobbar jag med att klippa ihop första avsnittet i nya säsongen av Bonde söker fru. Jättekul och mysigt kärleksprogram. Deltagarna är så olika och kan verkligen inspirera till varierande karaktärer i kommande böcker.
Hoppas på att jag hinner skriva några sidor ikväll efter jobbet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Jag drömmer om att bli författare och i denna blogg kan ni läsa om hur jag går tillväga och kämpar för att nå mitt mål

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela