skrivutmaning

En författarblogg om att skriva. Tips och trix blandat med drömmar om att bli författare. Ni får vara med när jag kämpar med att skriva min första bok.

Milstolpe

Publicerad 2014-08-11 11:21:00 i Författardrömmar,

En liten milstolpe i mitt skrivande eller iallafall ett hundrameters märke. Jag har nu skrivit 100 handskrivna sidor på min bok. 
Dessa 100 sidor består av de 6 första kapitlen och det känns riktigt bra att jag fått ihop dessa sidor. På datorn kanske antalet halveras och jag har ingen aning om hur många ord det är men det spelar ingen roll för jag vet ännu inte hur lång min bok ska bli. Det är bara att fortsätta fylla sidorna med ord tills jag kommer fram till slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Jag drömmer om att bli författare och i denna blogg kan ni läsa om hur jag går tillväga och kämpar för att nå mitt mål

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela