skrivutmaning

En författarblogg om att skriva. Tips och trix blandat med drömmar om att bli författare. Ni får vara med när jag kämpar med att skriva min första bok.

Status just nu

Publicerad 2014-08-09 00:41:27 i Författardrömmar,

Tänkte uppdatera lite om hur jag ligger till just nu. Även om jag inte skrivit alls lika mycket som jag tänkt så har jag ändå kommit lite framåt 

Jag har precis börjat skriva på kapitel 7 och kommit några sidor där. Det kanske inte låter så mycket men kapitel 7 skulle egentligen vara kapitel 6 så jag har strukturerat om och lagt in ett annat kapitel emellan så det tog lite tid att få ordning på nya kapitel 6. Annars har jag planerat och skissat upp en sammanfattande översikt så långt som till kapitel 13. Så jag vet vad jag ska skriva det gäller bara att sätta sig ner och göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Jag drömmer om att bli författare och i denna blogg kan ni läsa om hur jag går tillväga och kämpar för att nå mitt mål

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela