skrivutmaning

En författarblogg om att skriva. Tips och trix blandat med drömmar om att bli författare. Ni får vara med när jag kämpar med att skriva min första bok.

Resa!

Publicerad 2014-01-30 23:34:39 i Författardrömmar, Övrigt,

Imorgon ska jag äntligen åka iväg på en utlandsresa. Jag har längtat så att komma iväg med min pojkvän men våra scheman har inte passat så det fick bli en vinterresa istället för sommarsemester. Vi ska åka till Gran Canaria. Inte det mest spännande resmålet då jag redan varit på Kanarieöarna tidigare fast då på Fuerteventura. Men det spelar ingen roll för vi kommer att få sol, bad, god mat och bo på ett lyxhotell. Vad mer kan man begära. Sen kommer det vara jätteromantiskt att åka bara HAN och jag. <3
 
 
 
På resan ska jag passa på att börja skriva på min bok på allvar. Jag älskar att ligga ute i solen och skriva. Då är jag totalt avkopplad och kan verkligen komma in i min karaktär. Förberedelserna är klara och jag är redo att skriva de första kapitlen. Återkommer om en vecka hur utomlandskrivandet gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Jag drömmer om att bli författare och i denna blogg kan ni läsa om hur jag går tillväga och kämpar för att nå mitt mål

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela